5.09.2020

Co na prezent?

 Ręczniki kuchenne

Na pewno zdarzyło się Wam zastanawiać, czym obdarować bliską osobę. Poszukiwanie nietuzinkowych prezentów bywa trudne. Coś o tym wiem...

Zauważyłam, że do łask wracają szydełkowe wykończenia bieżników, odzieży, a także ręcznie robione getry. Ponieważ getrom zaplanowałam poświęcić kolejny post, skupię się na ozdabianiu przedmiotu, który każda z Was ma w domu. Mowa tu o popularnej ściereczce. Ręczniki kuchenne uszyte z dobrego gatunkowo materiału i wykończone szydełkową koronką mogą być rarytasem. 

Jakież było moje zdziwienie, gdy dostałam maila z zapytaniem o takie ręcznik. Na życzenie powstały kolorowe koronki, których w sklepach nie spotkacie.

Użyty materiał to len i kordonek Kaja firmy Ariadna.

ściereczka

ręcznik kuchenny

ręcznik kuchenny

A tu mamy ręczniki kuchenne z materiału bawełna\len.

ręczni kuchenny

ręcznki kuchenny


ręcznik kuchenny

 Na koniec zostawiłam przykłady moich ulubionych wykończeń z naszywanymi aplikacjami.


ręcznik kuchenny

ręcznik kuchenny