29.03.2024

Książka o szydełkowaniu

30 szydełkowych maskotek

Przychodzę dziś z informacją o projekcie, nad którym niedawno ukończyłam pracę. Cieszę się, że ogrom włożonego wysiłku w powstanie drugiej książki z szydełkowym maskotkami przyniósł efekt. Znalazłam wydawnictwo, które jest zainteresowane wydaniem poradnika!


Trzydzieści projektów do samodzielnego wykonania wraz ze szczegółowymi opisami. Ale to nie wszystko... Opracowałam schematy do każdego projektu! 

Z własnych obserwacji wynika, że książki z szydełkowymi maskotkami są coraz bardziej popularne. Niestety na polskim rynku rzadkością są rodzimi autorzy - królują zagraniczne tłumaczenia. Od dłuższego czasu wsłuchiwałam się w głosy szydełkujących, szczególnie tworzących maskotki i widzę popyt na schematy. Maskotki jest trudno zobrazować w tradycyjny sposób czyli tak jak serwetki. Wpadłam na troszkę inny, wręcz innowacyjny sposób. Mam nadzieję, że ułatwi to Wam tworzenie własnych pluszaków.

Zapraszam na grupę Fb: Wzory szydełkowe - Agnieszka Szala, gdzie publikuje własne darmowe projekty.