11.01.2021

Witajcie w 2021 roku

 Od maskotki do oryginalnej dekoracji

Pierwszy wpis w tym roku nie może obyć się bez złożenia życzeń. A więc Do Siego Roku dla wszystkich odwiedzających moje skromne progi. Wiem, że odrobinę się spóźniłam, ale naprawdę wiele się działo.

Grudzień dał mi nieźle popalić. Zamówienia sypały się jak z rękawa. Odmowa realizacji Waszych pomysłów zawsze jest przykra zarówno dla Was jak i dla mnie. Niestety, dwie ręce i niedający rozciągnąć się czas, to wróg każdego rękodzielnika.

Mam nadzieję, że posty ze świątecznymi schematami przypadły Wam do gustu. Powstało jeszcze kilka nowych, ale zostawię je na następne Boże Narodzenie.

Zrobiłam dużo ozdób, w tym kolorowe dzwoneczki. Przyczepione do krótkiej firanki ozdobiły niejedno okno.

Nie obyło się też bez reniferów.



Powstały moje wersje skarpet, zawieszanych przez Was na kominkach: rękawiczki, gatki mikołaja i elfa.



Zapraszam do śledzenia bloga. W kolejnych wpisach ukażą się recenzje gazetek, włóczek, a może i jakaś książka wpadnie w moje ręce.