26.01.2021

Nowa pracownia

 Pracownia zamiast kanciapki

Przepraszam za chwilowe przestoje w publikowaniu postów na blogu i Facebooku, ale ostatnio dużo się u mnie dzieje. Czeka mnie przeprowadzka z maleńkiej "kanciapki" do większego pomieszczenia. Mam nadzieję, że za miesiąc będę mogła się pochwalić pracownią z prawdziwego zdarzenia.

Moje obecne miejsce pracy śmiało można nazwać kontrolowanym bałaganem. Jestem w trakcie pakowania kartonów, więc mam nadzieje, że wybaczycie mi ten włóczkowy harmider.



W międzyczasie wykonuję nowe projekty, które rozkładam wokół siebie ;)

Nowe pomieszczenie już czeka na zagospodarowanie. Na razie stoi tu manekin, ale już wkrótce będą tu biurka, szafy, namiot bezcieniowy i sama nie wiem, co jeszcze tu upchnę.


A jak tam Wasze pracownie? Mieścicie w nich wszystko?