10.06.2020

Historia pewnego kocyka

Kocyki


Najpiękniejsze rzeczy są dla dzieci, prawda? 
Zabawki, ubranka, a zwłaszcza takie dodatki jak kocyki. 

Poproszono mnie o wykonanie kilku różnych modeli. Najbardziej wymagające projekty przynoszą ogromną satysfakcję. Kiedy staram się sprostać wyzwaniu, ekscytacja goni frustrację. Wielokrotnie rozważam, jaką włóczkę użyć. Poprawiam wzór w nieskończoność...
Po pierwszych rzędach mam ochotę spruć i zmieniam ścieg; po kolejnych nie pasują mi kolory. Tak, to ten moment, gdy złe emocję biorą górę.
Ale o tym wszystkim zapominam, gdy odcinam nitkę. Prasowanie i robienie zdjęć nowego projektu wieńczy kilkanaście godzin udręki.

Dzisiaj chciałam Wam pokazać kilka moich prac. Miłego podglądania!
szydełkowy
szydełkowy
szydełkowy

szydełkowy
Mam nadzieję, że zainspiruję Was, drogie kobietki, do sięgnięcia po szydełko.