31.07.2020

Szydełkowe mandale

Od kilu lat kolorowe mandale pojawiają się jako kolorowanki. Coraz częściej można je też spotkać jako element wystroju wnętrz: poduszki, serwety czy dekoracje ścienne. Idąc tym tropem, trafiłam na poradnik kojący moją wrażliwą duszę.

szydełkowanie

Dzisiaj chciałabym Wam polecić książkę "Szydełko" wydawnictwa RM. Pozycja ta jest bogato ilustrowana, a co ciekawe, schematy są wielokolorowe. Ułatwia to szydełkowanie - po kolorze poznajemy, w którym okrążeniu jesteśmy.
Dodatkowo poradnik wzbogacony jest o przejrzyste opisy.

szydełkowanie

Potraktowałam jeden ze schematów jako inspirację. Wykorzystałam bambusowy uchwyt do torebki i włóczkę Gazzela firmy Baby Cotton.

łapacz snów

Mój łapacz snów nie powala różnorodnością kolorów, ale wolę bardziej stonowane dodatki. No i pasuje mi do pokoju.
Ogonek zrobiłam ze wstążek, tasiemek i koralików. Ale do tego celu nadają się także piórka, pompony, guziki.

Polecam Wam tę książkę. Jest w niej wiele ciekawych propozycji, z których można stworzyć piękne akcesoria. Od małego projektu jak kolczyki do dużego jak narzuta.